Evidea.com rezilliği

  1. Söz konusu firmadan bir adet TV ünitesi alalım dedik. Ürün hoş, güzel, fiyatı da fena değil. Neyse, verdik siparişi 18 Nisan'da ve beklemeye başladık. 12 Mayıs'a kadar neredeyse bir ay var, yani tedarikçinin gerine gerine yapma süresi var. Zaten ona göre tarih verilmiş. 

    12 Mayıs'ta hop SMS, neymiş yetişmemiş 17 Mayıs'ta kargolanacak. Bizim de 20 Mayıs'ya nikah var. Tamam, dedim olur böyle şeyler, bekleyelim. 

    Dün Evidea.com denen siteyi aradım konuştum. Aldığım bilgi aynen şöyle:

    "Siparişiniz kargo sürecinde 2 gün içerisinde gelecek. Online olarak da gün içinde güncelleme gelecek."

    Ayın 18'i ve bakıyorum bir değişme yok. Verilen süre geçirilmiş. Yine arıyorum, bu kez telefondaki arkadaş,

    "Ürün hakkında bir detay yok, gelişme yok. Bekleyin."

    Ben de sinirlendim paramı geri istedim. Ama onda da 7 iş günü iadesinin dışında bir de tedarikçi onayı gerekiyor. Yani bir nevi yeni nesil dolandırıcılık.

    Ekran Resmi 2017-05-18 11.04.28.png 
    Ben yaptım, siz yapmayın böyle bir hata

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AgarZ Nedir? Nasıl Oynanır?

Outlook mobil uygulaması güncellendi!

Digiturk Play ile Netten Maç ve TV Keyfi